Smokey The Mix Breed

13th February 2009

smokey-the-lab-pit-mix-dog
Smokey the 3 year old, upside down, Labrador/Pitbull mixed breed, from Altamonte Springs, Florida. Photo submitted by Peter.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars (15 votes, average: 8.53 out of 10)
Categories: Labrador Retriever Pictures, Mixed Dog Breed Pictures, Pitbull Pictures Tags: , , ,

Other dogs you may enjoy:

7 Comments to “Smokey The Mix Breed”

  • LOL…I have a Black Lab/Pitbull mix that does the samething. He looks like a bat when he’s upsidedown. Great pic.

  • This one scares me

  • this looks soooooooooo much like my dog!!! he is soooooooooo adorable!!! its so funny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • i have dog just like this he is have pit and half lab he is so playful. he is soooooooooooooooooooooo cute

  • I have this same type of dog and when she’s upside down she looks just like this! hahaha

  • We thought my dog was a lab mix with who knows what else, but she is definitely a lab/pit mix and soooo sweet and playful, especially with children. such a shame the poor reputation pits get…

  • Blargh!

Post comment

Dog Breeds / Types